هیات فوتبال شهرستان مهربان

آخرین اخبارفوتبال و فوتسال شهرستان مهربان

هیات فوتبال شهرستان مهربان

آخرین اخبارفوتبال و فوتسال شهرستان مهربان

هیات فوتبال شهرستان مهربان
این وبلاگ جهت پیشرفت واطلاع رسانی از وضیعت فوتبال وفوتسال مهربان ایجاد شده است و امید است با درج نظرات خود ما را یاری فرمائید.

09146132650(میثم فریدونی مهربانی)
پیام های کوتاه
نویسندگان
۱۷ آبان ۹۰ ، ۱۴:۵۴

مسابقات استانی

طی گزارش دبیر هیات فوتبال مهربان جناب آقای داود شهبازی بازهم تیم فوتسال امید             آذر پلاستیک مهربان در زمین خود ۴بر۲ نتیجه را به تیم استقلال آهن آذین هریس واگذار کرد که در آخر بازی حاشیه های داشت که متعاقباً اعلام خواهد شد. 

دبیر هیات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۱۷
میثم فریدونی مهربانی

نظرات  (۲)

باسلام خدمت شما دوست عزیزم

وبلاگ خوبی داری دوست داشتم که هم ازت تشکر کنم و هم خواهش کنم که به فروشگاه ما هم سری بزنی.

دوست عزیزم اگه می خواهی با کامپیوتر خونگیت کانال های تلویزیونی+استانی را با کیفیت بالا و دیجیتال مشاهده بکنی و یا اینکه لپ تاپ خود را تبدیل به یک گیرنده تلویزیون دیجیتالی بکنی و هرجا دلت خواست همراهت باشه توصیه می کنم که این مدل کارت تی وی دیجیتالی ما رو ببینی که با قیمتی ارزونتر از بیرون و با یکسال گارانتی رسمی مادیران عرضه میشه.

منتظر شما دوست عزیز هستم.


پاسخ:سلام حتمتاَ
با این همه شکستها آنهم با نتایج بالای 5گل آیا به صعود امیدوارید به نظر من اگه در مسابقات بعدی شرکت نکنید بهتر است تاآبروی خود ومهربان را نبرید خاک توسر صفر وهیئت فوتبال که فقط ادعای ریاست دارند وفقط بلدند .............


پاسخ: دوست عزیز نظر شما قابل تایید نبود ولی به پاسخ گویی به شما حاضرشدم تایید کنم
ولی به استحضار برسانم که بازهمدردوره هیات فوتبال ما چند باری تیم های مهربانی در مسابقات استانی شرکت کرده اند چه با موفقیت چه بی موفقیت ولی در دوره های قبلی چه طوربود خودتان قضاوت کنید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی