هیات فوتبال شهرستان مهربان

آخرین اخبارفوتبال و فوتسال شهرستان مهربان

هیات فوتبال شهرستان مهربان

آخرین اخبارفوتبال و فوتسال شهرستان مهربان

هیات فوتبال شهرستان مهربان
این وبلاگ جهت پیشرفت واطلاع رسانی از وضیعت فوتبال وفوتسال مهربان ایجاد شده است و امید است با درج نظرات خود ما را یاری فرمائید.

09146132650(میثم فریدونی مهربانی)
پیام های کوتاه
نویسندگان

بخشداری ، شکست شهرداری را جبران کرد.

همشهریان علی دایی با شکست از مهربان ، بدرقه شدند.

هبخشداری مهربان ۲  - گسترش اردبیل ۰

پس از سالها تعطیلی ، تیم فوتبال بخشداری مهربان فعالیت ورزشی خود را از سر گرفت .

 

به گزارش پایگاه خبری مهربان ، در مراسمی با حضور  محسن عیاری بخشدار مهربان و جمعی از پیشکسوتان و علاقمندان ورزش فوتبال در مهربان و با برگزاری مسابقه فوتبال با تیم فوتبال گسترش اردبیل در زمین ورزشی گلک  ، تیم فوتبال بخشداری مهربان پس از چند ساله وقفه مجدداً فعالیت ورزشی خود را از سرگرفت .

مسابقه فوتبال تیم های فوتبال بخشداری مهربان و همشهریان علی دایی ، تیم گسترش اردبیل در زمین فوتبال گلک مهربان برگزار گردید . در این مسابقه که به قضاوت محمد کامرانی و با حضور  محسن عیاری بخشدار ، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر ، کریم عباسقلی پور رئیس اداره ورزش و جوانان ، مهندس علی مقدم مدیر مجتمع تجاری ، اداری امام رضا (ع) ، رحیم علیائی از پیشکسوتان قدیمی ورزش و فوتبال مهربان ، کریم زنده دل رئیس هئیت فوتبال مهربان  و جمعی از علاقمندان ورزش بویژه رشته پرطرفدار فوتبال برگزار گردید ، تیم تازه تاسیس بخشداری مهربان که پس از سالها تعطیلی ، مجدداً با حضور جمعی از جوانان فوتبالیست ، قدم به عرصه ورزش گذاشته شده است ، شکست چند هفته قبل تیم فوتبال شهرداری مهربان در مقابل تیم فوتبال سینای اردبیل را جبران کرد و با نتیجه ۲ بر صفر همشهریان علی دایی را  با شکست عازم اردبیل کردند .

منبع : پایگاه خبری مهربان امروز

 مسابقه فوتبال بخشداری مهربان - گسترش اردبیل // گزارش تصویری

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۸
میثم فریدونی مهربانی

نظرات  (۱)

۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۳۱ دوستار دوست
افتخار می کنید که به یک تیم در وپیکر رو بردین
پاسخ:
سلام 
از حضور شما دروبلاگ هیات فوتبال سپاس گذاریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی